אנו ממליצים להשאיר הודעה בדוא"ל benefit.wear@gmail.com ומתחייבים למתן מענה עד 3 ימי עסקים מרגע קבלת ההודעה.

רכשת מוצרים באתר benefitwear.co.il וישנה בעיה כלשהי, אתה לא מרוצה או הזמנת משהו אחר? אין בעיה ואין צורך לדאוג, ראשית עליך ליצור קשר עם מחלקת השירות שלנו בטלפון/ וואטספ

054-6889863 או לחלופין לכתוב לנו למייל benefit.wear@gmail.com להמשך טיפול.

יש לציין את הפרטים הבאים:

  • שם מלא
  • טלפון + דוא"ל
  • חשבונית תשלום
  • סיבת ההחזרה

אנו נמסור לכם את הפרטים המדויקים לשליחת החבילה או לחלופין, כתובת ותיאום למסירה עצמאית על ידך.

החבילה תגיע אלינו בין 3-14 ימי עסקים, ברגע קבלת החבילה תקבל מייל פתיחת טיפול – לאחר מייל זה הטיפול לא יארך מעבר לשני ימי עסקים נוספים.

ניתן לבטל הזמנה להחזר כספי עד לשלושה ימים מיום קבלת החבילה. או לחילופין, להחליף את הפריטים או לקבל זיכוי עד 14 יום מרגע קבלת החבילה. ימים אלו לא כוללים את תקופת המשלוח חזרה. כלומר, יש ליצור קשר עד שלושה/ 14 יום מרגע קבלת החבילה על מנת לבצע את החזרתה.

חשוב לשים לב, החזרות והחלפות יתכנו כאשר התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/ נזק לפריט.

ניתן לקבל החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת המוצר, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה או לחלופין באותו השירות המכוון שבוצע התשלום המקורי. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .

במקרה של ביטול עסקה, יתבצע קיזוז של 5% מהסכום הכולל של למעט מקרים חריגים של מוצר פגום / חוסר מלאי וכד’

במידה וקיבלת עם הזמנתך הטבה, ובמידה והחזרת את מלוא ההזמנה – יש להחזיר את ההטבה יחד עם המוצרים על מנת לקבל החזר כספי מלא.

פנייה לשירות הלקוחות benefit.wear@gmail.com טל' 054-6889863.

שעות פעילות א-ה (לא כולל חג וערבי חג) 10:00-18:00 .